Hlavní partner

Balada z hadrů
Divadlo, Balada z hadrů
18. 2. 2017, Jirny
Za kulturou jsme se společně několik našich členů vydalo do sousedních Jiren. Ve zdejším kulturním domě uspořádalo místní Sdružení otevřených srdcí divadelní představení autorů Voskovce, Wericha a Ježka Balada z hadrů. Představení zahrál spolek Divadlo pod Petřínem, z.s. při T.J. Sokol Kampa. Živou hudbu zajistila skupina Modrá synkopa.
Balada z hadrů je divadelní hra oslavující život Francoise Villona odehrávající se v Paříži roku 1455. Představení doprovodili písně Osvobozeného divadla a vtipné vstupy herců.

Ples ZŠŠkolní ples
3. 3. 2017, Šestajovice
Skupinka našich členů vyrazila na Školní ples, který již po několikáté uspřádal v šestajovické základní škole Klub rodičů a přátel školy při ZŠ Šestajovice. Tento rok se nesl ve stylu retro. Předtančení zajistili žáci 9. třídy a dva velmi mladé páry z taneční školy. Pak již patřil parket hostům. Součástí večera byla také dražba a tombola, jejich výtěžek jde na vybavení a činnost školy. Pohoštění připravily paní kuchařky ze školní jídelny. Dobrým nápadem byl fotokoutek, kde se účastníci plesu mohli vyfotit s proprietami ve stylu retro.

Runczech 1/2maraton
1. 4. 2017, Praha

Denisa Dvořáková běžela za organizaci RWTTC - běháme s těmi, co sami nemohou. Je to charitativní občanské sdružení. Organizace má cíl pomoci těm, co nemohou běžet po svých a darovat za výtěžek ze závodu speciální vozíky rodinám handicapovaných dětí. Nešlo tedy o čas, ale o zážitek dětí. Byla to velice emotivní zkušenost, které si Denisa váží, a která se pro ni určitě stane tradicí.

Přímo za čumákem
22. 4. 2017, Praha
V sobotu 22. 4. 2017 se Helena s Aikem zúčastnila již třetího charitativního pochodu "Přímo za Čumákem", který pořádal PESOS. Pochod se koná na podporu opuštěných a týraných zvířat, které se nacházejí v útulcích.

Běháme, házíme a skáčeme s Hollandia
24. 5. 2017, Šestajovice

Naši malí atleti se letos účastnili projektu pořádaného český atletickým svazem a firmou Hollandia. Patronkou tohoto projektu byla Eliška Klučinová. Testovaly se  základní pohybové dovednosti a to: běh, hod a skok. Podle ročníků narození byly připraveny tři typy trojboje , jedinou disciplínou, která byla společná pro všechny, byl skok daleký z místa. Všechny děti se testování zhostily více než dobře!! O tom svědčí více než skvělé umístění našich dětí!! Největším úspěchem je 3. místo v kategorii děvčat ročníku 2007 naší nadějné atletky Denisky Morávkové!! Dále si velmi dobře vedli: Dan Morávek 25.místo (z 282 chlapců), Honzík Tatar 33. místo(z 223 chlapců), Maruška Tatarová 35.místo (z 366 děvčat), Honzík Junger 83.místo (z 401 chlapců) a Vítek suchý 96.místo (z 324 chlapců). Všechny děti za své výkony obdrželi svačinový chladící boxík na jogurt. Jako oddíl jsme pak získali certifikát tohoto testování. Moc děkujeme Kuhnelum za nezbytné kelímky od jogurtu Hollandia. Jirkovi Suchému za nádherné fotky!! A v neposlední řadě Milanovi za pomoc při měření výkonů a vyzvednutí cen! Letošní korespondenční soutěže se zúčastnilo celkem 4258 dětí ze 72 oddílů, klubů a dalších subjektů zapojených do projektu Atletika pro děti.

Hollandia Hollandia 2

Jarní soustředění
9. - 11. 6. 2017, Jizerské hory

Druhý červnový víkend jsme se již potřetí vydali na soustředění do Jizerských hor. Základnu jsme měli opět v penzionu Tereza v Janově nad Nisou. Počasí nám přálo celý víkend, takže jsme mohli celý čas trávit venku na čerstvém horském vzduchu.

Sobotní trénink jsme zahájili na nedalekém lesním hřišti společným rozcvičením a hrami. Pak jsme se rozdělili. Děti zůstaly na místě a pokračovaly výcvikem techniky běhu, běháním do kopce a samozřejmě i hrami. Dospělí se vydali do kopců a na rozehřátí si dali 8,5km běh. Po obědě jsme navštívili zoologickou zahradu v Liberci. Pro tuto zoo typičtí bílí tygři se pouze líně povalovali, o to více nás pobavil zdejší opičák. Večer se všichni zapojili do společenských her.

V neděli jsme se opět krátce společně rozcvičili. Dospěláci tentokrát vyběhli dříve, protože někteří se vydali na náročnou horskou trať o délce 19 km. Ostatní si dali 8 km. Děti opět trénovaly na lesním hřišti a využily místní terén k trénování běhu do kopce. Po obědě jsme se sbalili a vydali se směr Šestajovice. Hned v Janově jsme si ale ještě udělali zastávku a zařádili si na bobové dráze.

Soustředění nám přineslo možnost zatrénovat si v horském prostředí a také mnoho zábavy. Za to je třeba poděkovat všem účastníkům. Zvláště pak Káje Hanákové, která (jako vždy) zařídila mnoho věcí a Petrovi Veselému, který nám přivezl několik bedýnek ovoce.

jarní soustředění

Poslední trénink lehké atletiky 2017 s rodiči
21. 6. 2017, Šestajovice
Na poslední trénink v letošním školním roce dorazily děti výjimečně i se svými rodiči. A to nejen proto, aby jim ukázaly, co vše se už naučily. Ale především proto, aby si i rodiče vyzkoušeli některé z atletických disciplín. Po společné zahřívací hře následovala rozcvička, kterou vedly děti. Po té naši malí atleti ukázali rodičům běžeckou abecedu. Dostatečně rozcvičeni se pak vrhli do lámání rekordů.Zaběhali si přes frekvenční žebřík, skákali z místa do dálky a házeli oštěpem a medicimbalem. Všichni si vedli velmi dobře!! Na závěr si děti slavnostně převzaly atletické vysvědčení a pár osobních slov pro každého s jeho "atletickou fotografií". Také jsme vyhlásili pro nás velmi úspěšný projekt testování s Hollandií.

poslední trénink

Indiánský den 2017Indiánský den
24. 6. 2017, Šestajovice

V sobotu 24. 6. náš spolek uspořádal pro děti z naší obce Indiánský den. Nejprve musíme poděkovat šestajovickým hasičům, kteří před začátkem akce přijeli a zkropili celé prostranství, což bylo v horkém počasí velmi osvěžující. Pro malé indiány bylo přichystáno 10 úkolů. Museli si poradit s běháním, různými způsoby lovu, ale také ukázat své malířské dovednosti. Všichni se s úkoly statečně popasovali. Kmen šestajovických indiánů se tak rozrostl o dalších 30 bojovníků. A taky přišla odměna v podobě balíčku sladkostí. I vitamíny jsou potřeba, takže všichni ještě dostali jablíčko a kusy melouna (dodal Petr Veselý, díky).

Zlatá tretra
28. 6. 2017, Ostrava
Ve čtvrtek 28. 6. jsme nasedli na vlak směr Ostrava. Naším cílem byl městský stadion, kde se konal nejvýznamnější z pravidelných atletických mítinků v ČR Zlatá tretra Ostrava. Jelikož jsme měli lístky do první řady, měli jsme největší světové sportovce doslova na dosah. A některých jsme se skutečně dotkli, resp. „plácli“ jsme si s nimi. Např. s naším Pavlem Maslákem, s Wande Van Niekerkem (který zde zaběhl světový rekord!), s vítězem v běhu na 110 m překážek Garfieldem Darienem a s mnoha dalšími. Vrcholem atletického večera byly běhy na 10 km, kde jsme zažili strhující závěr nejlepšího běžce na této trati Mo Faraha a běh na 100 m, kde se na jednom ze svých posledních závodů představil Usain Bolt, a samozřejmě vyhrál. Mistr Bolt nám připravil skvělý zážitek, když po skončení mítinku přišel i k naší skupině a krom jiného nám podepsal spolkovou vlajku!
Druhý den jsem si prohlédli město Ostrava, a to hlavně z výšky. Nejdříve jsem zašli na místní radnici s vyhlídkovou věží, kde jsme si centrum města prohlédli z ochozu, který se nachází ve výšce 73 m. Ještě lepší zážitek z výšky jsme si užili v areálu národní kulturní památky Dolní oblast Vítkovice. Zde se na jedné z vysokých pecí nachází moderní nástavba, jejíž součástí je arenalinová lávka, kde se procházíte po lávkách, jejichž podlahu tvoří rošty, zkrz které vidíte dolů, ve výšce více jak 77 m!

Ostrava

Letní soustředění
29. 7. - 5. 8. 2017, Vysové Tatry, Slovensko

Letos jsme poprvé pořádali letní soustředění pro dospělé, kterého se účastnilo 8 našich členů. Ubytováni jsme byli v hotelu Hubert v Gerlachu. Soustředění bylo zaměřeno na zvýšení fyzické kondice se zaměřením na běh do kopce.

Denní program začínal ráno v 6:30 během do kopce dlouhým 1,5 km. Následovalo krátké procvičení. Poté se účastníci rozdělili na dvě skupiny. První skupina běžela prudké horské stoupání po kamenité cestě o délce 2,2 km s následným seběhem po zpevněné cestě 3 + 1,5 km. Druhá skupina se vydala po stezce podél úpatí hor o délce 5 km + seběh 1,5 km.

Po snídani jsme se vydávali na horské tůry (Velké Hlincovo pleso, Popradské pleso, Velické pleso, Hrebienok, Skalnaté pleso, Slovenský ráj). Také jsme absolvovali několik výletů (Demänovská ľadová jaskyňa, Múzeum Liptovskej dediny - skanzen Pribylina s muzeem železnice, plavba na pltích údolím Dunajce).

Před večeří jsme někdy stihli i krátký ralax v bazénu se slanou vodou, vířivce či sauně. Po večeři nás čekal zasloužený odpočinek. Ale i ten byl aktivní. Hráli se především zábavné společenské hry nebo přišli na řadu lehčí sporty, jako ping-pong nebo kulečník.

Více jistě řeknou fota, která naleznete ve fotogalerii. Letecké snímky pořídil náš člen Petr Velek, který si na nedalekém letišti půjčil větroně, kterým pak létal nad vrholy hor.

Tatry

Dětský miniduatlon
23. 9. 2017, Šestajovice
Již podruhé náš spolek uspořádal akci pro veřejnost Dětský miniduatlon. Počasí nám sice moc nepřálo, na konci již padlo i pár kapek, ale přesto si přišly zazávodit víc jak dvě desítky dětí. V rámci závodu malí sportovci nejdříve jeli na kole po cyklostezce. Starší kategorie pak ještě jeli kus tratě na pumptrackové dráze. Poté seskočili z kol a vydali se na běžecký úsek. Všichni se moc snažili a některé souboje byly napínavé až do poslední chvíle. Za pěkné sportovní výkony děti dostaly medaile, diplomy, trochu dobrot, ovoce a plyšáka.
Děkujeme všem členům, kteří s pořádáním akce pomohli a Petrovi Veselému za věnování jablek a banánů.

miniduatlon

Koncert hudební skupiny 4tet
17.10.2017, Praha
V úterý 17. října se naši členové s rodinnými příslušníky vydali do pražského divadla Hybernie na koncert hudební skupiny 4tet. 4tet je vokální seskupení čtyř skvělých umělců: Jiří Korn, Jiří Škorpík, Dušan Kollár a David Uličník. Vznik vokálního kvarteta inicioval Jiří Korn v říjnu 2002, a to v souvislosti s přípravou jeho představení TEP. V povědomí vstoupil 4tet v tu dobu svou první interpretací skladby How Deep Is Your Love. Následovaly další pecky jako Addams Family, Lion Sleeps Tonight, Tears In Heaven, nebo známé "kornovky", jako např. Ještě tě mám plnou náruč, Hotel Ritz, Yvetta a další. Tyto písně zazněly i na námi navštíveném koncertě. Ten byl plný nejen těchto úchvatných hudebních vystoupení, ale také skvělých humorných vstupů.
A navíc fotečku si přivezla naše trenérka Karolina Hanáková...

4tet

Předvánoční setkáníVánoční setkání
16. 12. 2017, Šestajovice

V předvánočním čase obec Šestajovice opět pořádala akci Předvánoční setkání spojenou se soutěží o nejlepší vánoční punč. Náš spolek se setkání zúčastnil a samozřejmě jsme i soutěžili. Soutěžní punč připravila Karolina Hanáková za vydatné pomoci Milana. Zapojili se i ostatní členové, především členky dodaly vánoční cukroví a Petr Tatar dodal pět šišek štrůdlu z rodinné pekárny. V soutěži jsme se letos umístili o jedno místo lépe jak loni, byli jsme tedy druzí. To však není důležité. Duležitá byla dobrá nálada a možnost setkat se s příjemnými lidmi.

Vánoční setkání
24. 12. 2017, Šestajovice

Již tradičně se naši členové a jejich rodinní příslušníci sešli na Štědrý den dopoledne, abychom si společně vychutnali vánoční atmosféru. K té přispělo i cukroví, které jsme si donesli. Samozřejmě jako sportovní spolek jsme nemohli opomenout pohyb a společně jsme si symbolicky zaběhli 600 m okruh. Poté jsme si ještě chvíli povídali a následně jsme se rozešli do svých domovů ke svátečnímu obědu.