Hlavní partner

17.05.2016

Tréninky


Rozpis tréninků
oddíl zaměření den vedoucí tréninku doba obsah tréninku místo setkání
běhu děti pondělí Tomáš Dvořák 17:00 - 18:00 běh obecně před sportovní halou
dospělí úterý Tomáš Dvořák od 18:00 technika rychlost odpočívadlo na cyklostezce
čtrtek Kája Hanáková od 18:00 kondiční běh prodejna TFRun 
sobota nebo neděle
Tomáš Dvořák od 9:00 vytrvalostní běh roh ulic Tyršova a Tylova
lehké atletiky děti středa Kája Hanáková 17:00 - 18:00 LA obecně sportovní hřiště u ZŠ
šplhu děti dospělí individuální Luba Jokel individuální technika rychlost
síla
sportovní hala
Tréninku pro dospělé (oddíl běhu) se mohou zůčastnit i junioři.
Prodejna TFRun: Slavětínská 1072/68, Praha 9 - Klánovice, za autobusovou zastávkou Bazar.
Informace o konání víkendového tréninku jsou členům rozesílány prostřednictvím služby Viber.

Stejně jako ostatní činnost spolku i účast na trénincích je dobrovolná.


Tréninky pro děti

Pondělí, oddíl běhu - S dětmi trénujeme venku, aby byly děti na vzduchu a otužovaly se. Běžecký oddíl využívá vnitřní prostory pouze výjimečně, a to za silného deště či mrazu. V zimě je trénink přizpůsoben chladnějšímu počasí, soustředíme se na správné dýchání a omezujeme rychlé aktivity, při kterých jsou děti nuceny nadechovat se ústy. Trénink je zaměřený na běh obecně, trénujeme rychlost i vytrvalost. Děti učíme správné technice běhu, dýchání atd. Samozřejmostí je rozcvička a zahřátí a výuka protahovacích cviků. Trénink je prokládán různými hrami a soutěžemi, aby byl pro děti zábavný.

Středa, oddíl lehké atletiky - Děti se učí techniku běhu, skoků a hodů, což jsou pohybové aktivity, které jsou základem pro jednotlivé disciplíny v atletice. Učí se, jak se správně rozehřát a rozcvičit před hlavní částí tréninku a uvolnit se na závěr. I trénink atletiky je prokládán zábavnými pohybovými hrami. Dětem ukazujeme, že atletika není jen o výkonu a o umístění.

trénink děti


Tréninky pro dospělé

Úterý - Trénik zaměřen na správnou techniku běhu vč. dýchání. Dále se soustředí na rychlost. Běháme úseky různé délky nebo i kopce.

Čtvrtek - Hlavní náplní je kondiční běh. Dle účasti a požadavků může být proloženo cvičením techniky běhu.

Víkend - Vytrvalostní trénink, základ jsou tratě 6 a 12,5 km.

trénink dosp 1 trénink dosp 2

A trénujeme za každého počasí, ani kroupy nás nezastaví.
tréning kroupy – kopie